Aktuelle mobilpriser

På denne side kan du få et overblik over priser for mobil hos Velkommen i både ind- og udland.

Mobilpakke 10/10

Mobilpakke FRI/60

Mobilpakke FRI/100

Den store pakke inkl. 5G

Generelle priser

Se vores aktuelle priser for Danmark.

Alle priser er i DKK og inkl. moms. Der tages for­be­hold for pris­ændrin­ger og skrivefejl.

Mobil abonnementspriser

Udlandspriser fra Danmark til udlandet

Se vores aktuelle priser for mobil fra Danmark til udlandet.

Alle priser er i DKK og inkl. moms. Der tages for­be­hold for pris­ændrin­ger og skrivefejl.

Priser_for_mobil_i_EU

Udlandspriser fra udlandet til Danmark

Se vores aktuelle priser for mobil i udlandet til Danmark

Alle priser er i DKK og inkl. moms. Der tages for­be­hold for pris­ændrin­ger og skrivefejl.

Priser_for_mobil_i_EU

Lynhurtigt 5G-netværk

5G er inkluderet i nogle af vores abonnementer uden merpris – alternativt kan det tilkøbes for 29 kr. / md.

Datadelingskort

Få op til tre ekstra SIM-kort til dit abonnement, som du eksempelvis kan bruge i en tablet eller bærbar pc. Du kan få datadelingskort til alle vores abonnementer. Det koster kun 29 kr. / md.

WiFi-kald

Hos Velkommen tilbyder vi muligheden for, at du kan foretage WiFi opkald. Dette får du for 0 kr. /md.

Hvor meget GB data har jeg brug for i EU?

8 GB i EU

Hvis vi for eksempel er på ferie, vil vi gerne kunne holde familie og venner opdateret med smukke mindeværdige billeder derfra.
Du bruger ca. 2 MB på at uploade et billede på sociale medier. Det svarer til ca. 500 billeder pr. GB. Med 8 GB data i EU kan du uploade hele 4.000 billeder på dine sociale platforme.

Streame_musik_i_EU_GB_data

11,5 GB i EU

Du skal selvfølgelig kunne høre musik, når du er ude at rejse. Når du streamer musik – fx på Spotify, bruger du omtrent 320 MB data i timen.
Med 11,5 GB data i EU inkluderet i dit mobilabonnement, kan du lytte til din yndlings musik i knap 37 timer hver måned – Det er lidt over 9 timer om ugen.

Værd at vide

Hos Velkommen kan du få et mobilabonnement med masser af indhold fra 99 kr.

Du snakke og chatte ligeså tosset du vil med et mobilabonnement fra Velkommen – vi har nemlig fri tale og sms inkluderet i alle vores abonnementer.

Læs mere om vores mobilabonnementer ved at klikke her.

Med et mobilabonnement hos Velkommen kan du vælge mellem henholdsvis 3 eller 21,5 GB data i EU. Se her på siden, hvad denne mængde data svarer til.

Hos Velkommen tilbyder vi fri oprettelse, når du bestiller et mobilabonnement – og så er du ovenikøbet sikret et netværk, der dækker hele Danmark – uanset hvor i landet du bor.

Når du bestiller et mobilabonnement fra Velkommen er der 6 måneders binding.

Vil du vide mere om mobilpriser i Danmark og EU?

Data og roaming i EU

Hos Velkommen kan du få et spænd af produkter med mellem 3 til hele 21,5 GB data i EU. Hvis du er i tvivl om, hvilke lande EU dækker over, kan du klikke på “Se priser for udlandet” længere oppe på siden. Her har vi samlet en liste over alle lande i EU.

Når du har data og roaming i EU inkluderet i dit mobilabonnement, betyder det, at du kan anvende internettet og komme i kontakt med dem derhjemme, når du befinder dig i et EU land. Vi har data i EU inkluderet i alle vores mobilabonnementer, så du ikke skal bekymre dig om at bruge data når du er i EU. På den måde kan du slappe mere af, når du er på ferie, forretningsrejse eller noget helt tredje, på det punkt – så længe du rejser inden for EU.

Hvad betyder mindsteprisen?

Hos Velkommen har vi 6 måneders binding. Når der står mindstepris for dit abonnement, dækker betegnelsen over den samlede pris for abonnementet i 6 måneder. Oprettelsen er selvfølgelig til 0 kr. Så hvis du ikke vælger nogle ekstra tilvalg end dem, der allerede er inkluderet i dit abonnement, vil mindstreprisen være et udtryk for prisen på dit mobilabonnement i et halvt år.

Hvordan og hvornår betaler jeg?

Måden du betaler på afhænger af, hvordan du har tilmeldt dig. Du kan både betale med kort, med girokort eller ved at have tilmeldt dig betalingsservice. Du betaler månedligt for dit mobilabonnement, og du får en faktura fra os hver måned.

Du kan se dine nuværende og tidligere fakturaer på “Min Selvbetejning”. Den finder du på vores hjemmeside eller ved at klikke her.

Skal jeg selv opsige mit nuværende mobilabonnement?

Det afhænger af, om du har valgt at flytte dit nummer over til os, eller om du har oprettet et nyt nummer.

Hvis du har flyttet dit nummer til os, så tager vi kontakt til dit gamle selskab og sørger for, at nummeret bliver flyttet over og at dit gamle abonnement bliver opsagt.

Hvis der skulle være binding tilbage på dit nuværende abonnement, så venter vi med at flytte dig, til bindingen er slut. På den måde undgår du dobbelte regninger. Hvis du ønsker det, kan vi dog godt tvinge din flytning igennem. Du er velkommen til at kontakte vores kundeservice på 7080 7800 hver mandag-fredag ml. 9-17 for at høre mere om dine muligheder.

Hvis du køber et abonnement hos os med et nyt nummer, skal du selv sørge for at opsige din gamle aftale. Det skyldes, at vi ikke kan tage kontakt på dine vegne, når der ikke sker en nummerflytning. Du kan typisk opsige dit abonnement på din nuværende udbyders hjemmeside – eller ved at ringe til deres kundeservice.