Mobil fra Velkommen

Vælg hvilken pakke der passer bedst til dig. Vi bruger TDCs netværk, som flere gange er blevet kåret til det bedste.

Kampagne tilbud
Fri tale / 20 GB
49 kr.

i 3 måneder
(herefter 89 kr. pr. måned)

5G i mobil abonnement
Fordele i pakken
  • Gratis oprettelse
  • Fri tale
  • 20 GB data
  • 8 GB data i EU
  • for kun 29 kr./md.
Fri tale / 30 GB
99 kr.

pr. måned

5G i mobil abonnement
Fordele i pakken
  • Gratis oprettelse
  • Fri tale
  • 30 GB data
  • 8 GB data i EU
  • for kun 29 kr./md.
Fri tale / 80 GB
159 kr.

pr. måned

5G i mobil abonnement
Fordele i pakken
  • Gratis oprettelse
  • Fri tale
  • 80 GB data
  • 11,5 GB data i EU
  • for kun 29 kr./md.

Hvor mange GB data har du brug for?

Upload af billeder på sociale medier

Vi elsker at dele vores hverdag med vores venner og bekendte – og det gør vi især i form af billeder fra vores hverdag. Du bruger ca. 2 MB på at uploade et billede på sociale medier. Det svarer til ca. 500 billeder pr. GB. Med 20 GB data kan du uploade hele 10.000 billeder på dine sociale platforme.

Dataforbrug_ved_streaming_af_musik

Streaming af musik

Vi danskere elsker at streame musik. En af de mest anvendte musiktjeneste i Danmark er Spotify. Når du streamer musik – f.eks. på Spotify, bruger du omtrent 320 MB data i timen. Med 30 GB data inkluderet i dit mobilabonnement, kan du lytte til din yndlings musik i cirka 96 timer hver måned – eller ca. 3 timer om dagen.

Streaming af film og serier

Netflix er blevet en populær streamingtjeneste blandt danskerne. Hvis du streamer en times Netflix bruger du ca. 1 GB data. Med et mobilabonnement, der indeholder 80 GB data, kan du altså streame serier og film på Netflix i omkring 80 timer.

Skift nemt til et abonnement fra Velkommen

Det er nemmere end du tror og du er lynhurtigt i gang.

Vælg mobil abonnement

Vælg abonnement

Beslut hvor mange timer og hvor mange GB der passer bedst til dig.
Bestil mobil abonnement

Bestil online

Det tager ca. 2 minutter at bestille her på siden.
Snak og surf løs nyt mobil abonnement

Snak og surf løs

Du modtager dit SIM-kort med posten og skal blot sætte det i telefonen.

Gode priser på Danmarks bedste netværk

God dækning

Med et mobilabonnement fra Velkommen er du sikret en god pris og en god dækning. Det eneste du skal tage stilling til, er hvor meget du snakker og surfer på nettet.

TDC NET
Vi samarbejder med TDC NET, fordi de kan tilbyde et netværk, der dækker hele Danmark, uanset hvor du bor. Netværket er Danmarks bedste mobile netværk – og det er ikke kun os selv der siger det. I 2021 blev TDC NET kåret som landets bedste for 6. gang i træk målt af Teknologisk Institut. Især skiller netværket sig ud på mobildata – så du er altså sikret den bedst mulige dækning. Den solide dækning betyder ikke mindst, at du vil opleve langt færre udfald. Skulle det alligevel ske – mod forventning, er du velkommen til at give os et møgfald!

Danmarks bedste mobil netværk

Fordele ved et mobilabonnement hos Velkommen

Lynhurtige 5G-hastigheder

Vi har netop lanceret adgang til det nye 5G-netværk i Danmark på nogle af vores abonnementer. Det betyder, at du nu kan opleve endnu hurtigere og mere stabilt internet på din mobil.

5G er inkluderet i nogle af vores abonnementer uden merpris – alternativt kan det tilkøbes for 29 kr. / md.

5G i mobil abonnement

Datadelingskort

Få op til tre ekstra SIM-kort til dit abonnement, som du eksempelvis kan bruge i en tablet eller bærbar pc. Du kan få datadelingskort til alle vores abonnementer.

Det koster kun 29 kr. / md.

Datadelingskort

WiFi kald

Hos Velkommen tilbyder vi muligheden for, at du kan foretage WiFi opkald. Bor du måske langt ude på landet, i en skov eller et helt tredje sted med dårlig forbindelse? – Det skal WiFi opkald sætte en stopper for. Med WiFi opkald får du nemlig adgang til et bedre og mere stabilt signal, når du snakker i telefon – helt uden det koster ekstra. WiFi opkald bliver nemlig takseret på nøjagtig samme måde som helt normale opkald fra mobiltelefonen.

Dette får du for 0 kr. /md

Brugervenlig trådløs router

Mobilpriser

Alle priser er i DKK og inkl. moms. Der tages for­be­hold for pris­ændrin­ger og skrivefejl.

Mobil abonnementspriser

Værd at vide

Valget af mobilabonnement afhænger af dit behov og dit månedlige forbrug af data.

Hos Velkommen er der fri tale inkluderet i alle vores mobilabonnementer. Der er altid gratis oprettelse – og så er du ovenikøbet sikret et netværk, der dækker hele Danmark – uanset hvor i landet du bor.

Når du vælger af beholde dit telefonnummer og flytte det til os, så klarer vi det praktiske hos dit nuværende selskab. Hvis du skulle være i binding hos dit nuværende selskab, så flytter vi selvfølgelig først nummeret, når du er ude af binding. På den måde slipper du for dobbelte regninger.

Vælger du i stedet et nyt telefonnummer skal du selv opsige dit mobilabonnement hos din nuværende udbyder.

Du kan sagtens beholde dit nuværende mobilnummer, når du bestiller et mobilabonnement hos Velkommen.

Når du har klikket på ”bestil”, kan du krydse af om du ønsker et nyt mobilnummer eller beholde dit nuværende nummer.

For at opleve det nye 5G netværk, er alt du skal bruge et mobilabonnement, som indeholder 5G samt en 5G-mobil. Apple lancerede 13/10-2020, iPhone 12, iPhone 12 max, iPhone 12 pro og iPhone 12 pro max som er Danmarks første telefoner der kan køre det nye 5G-netværk.

Hos Velkommen tilbyder vi 5G i nogle af vores mobilabonnementer – alternativt kan det tilkøbes for 29 kr./ md.

Dette er et udtryk for mindsteprisen i bindingsperioden.

Mindsteprisen er udgifterne forbundet med dit abonnement, mens bindingsperioden er 6 måneder, hvor du er bundet til dit givne abonnement.

Vil du vide mere?

Sådan bliver du kunde 

Det er nemt, enkelt og hurtigt at få et mobilabonnement hos Velkommen. Du skal blot klikke på ”bestil” ved det mobilabonnement, der passer bedst til dit behov. Når du klikker ”bestil”, er du kun et par enkelte trin fra et nyt mobilabonnement – for eksempel skal du vælge om du vil have et nyt mobilnummer, eller om du vil flytte dit nuværende mobilnummer over til Velkommen. Det tager ikke meget mere end 2 minutter, og herefter klarer vi resten for for dig. Det bliver ikke meget nemmere.

Som kunde hos Velkommen får du adgang til vores selvbetjening, hvor du kan få et komplet overblik over dit mobilabonnement og meget mere.

Hvilket mobilabonnement skal jeg vælge?

Valget af mobilabonnement afhænger af dit behov og dit månedlige forbrug. Med et mobilabonnement fra Velkommen, kan du snakke i telefon lige så tosset du vil – der er nemlig fri tale inkluderet i alle vores mobilabonnementer. Der er altid gratis oprettelse på mobilabonnementer fra Velkommen – og så er du ovenikøbet sikret et netværk, der dækker hele Danmark – uanset hvor i landet du bor.

Valget af vores mobilabonnementer afhænger af dit månedlige dataforbrug i både Danmark og i EU. Hos os kan du vælge et mobilabonnement med henholdsvis 20 GB data i Danmark og 8 GB i EU, 30 GB data i Danmark og 8 GB i EU eller 80 GB data i Danmark og 11,5 GB i EU. Din opgave er derfor at vurdere hvor meget du streamer, surfer eller noget helt tredje.

Er du i tvivl om hvor meget GB data du bruger om måneden? Det kan du heldigvis nemt og enkelt selv gå ind og tjekke i din smartphones indstillinger. Det du skal gøre er:

  • Har du en Iphone skal du følge trinene: Indstillinger Mobil Forbrug af mobildata.
  • Har du i stedet en Android telefon skal du følge trinene: Indstillinger Dataforbrug.

Når du befinder dig herinde, har du både mulighed for at se dit månedlige dataforbrug, men du kan også sætte en begrænsning på dit dataforbrug.

Hvis dine behov og dit forbrug ændrer sig af forskellige årsager, kan du heldigvis altid skifte mobilabonnement nemt, enkelt og ganske gratis. Dette gør du i vores selvbetjening.

Hos Velkommen er det nemt og enkelt at vælge det mobilabonnement, der passer til lige præcis dig.

Hvornår går mobilabonnementet i gang?

Det afhænger af, om du har valgt at flytte dit nummer over til os, eller om du har oprettet et nyt nummer.

Hvis du har flyttet dit nummer til os, tager vi kontakt til dit gamle selskab og sørger for, at nummeret bliver flyttet over samt, at dit gamle abonnement bliver opsagt.

Hvis der skulle være binding tilbage på dit nuværende abonnement, så venter vi med at flytte dig, til bindingen er slut. På den måde undgår du dobbelte regninger. Hvis du ønsker, kan vi dog godt tvinge din flytning igennem.

Hvis du køber et abonnement hos os med et nyt nummer, så skal du selv sørge for at opsige din gamle aftale. Dette skyldes, at vi ikke kan tage kontakt på dine vegne, når der ikke sker en nummerflytning. Du kan typisk opsige dit abonnement på din nuværende udbyders hjemmeside, eller ved at ringe til deres kundeservice. Man har typisk 30 dages opsigelse hos de fleste teleselskaber.

Hvornår får jeg SIM-kortet?

Vi afsender dit SIM-kort få hverdage efter, at vi har modtaget din bestilling. Du vil modtage en SMS, når skiftet til os er ved at gå igennem og du skal udskifte SIM-kortet i din telefon.

Hvor længe der går før du skal tage dit nye SIM-kort i brug, afhænger af tidspunktet hvor din aftale hos dit gamle selskab ophører. Dette kan variere alt efter opsigelsesperioden og binding hos dit gamle selskab.

Hvilket mobilabonnement har den bedste dækning?

Ligegyldigt hvilket mobilabonnement du vælger hos Velkommen, er du sikret god dækning i hele Danmark – uanset hvor du bor. Vi bruger nemlig TDC NET’s mobilnetværk, som flere gange er blevet kåret som Danmarks bedste – både med 4G og 5G.

Teknologisk Institut undersøgte i 2021 mobilnetværket på 500 helt tilfældige målesteder i Danmark. Her løb TDC NET for 6. år i træk med titlen som landets bedste dækning i Danmark. Den gode dækning er både gældende inden og uden for storbyerne. Så med et mobilabonnement hos Velkommen er du sikret en god netværksoplevelse – uanset om du bor i storbyen, på landet eller noget helt tredje.

Kan jeg beholde mit nuværende telefonnummer?

Når du bestiller et mobilabonnement hos Velkommen, kan du til en hver tid beholde dit nuværende telefonnummer. Når du har klikket på ”bestil”, kan du krydse af om du ønsker et nyt mobilnummer eller beholde dit nuværende nummer.

Når du vælger af beholde dit telefonnummer og flytte det til os, så klarer vi det praktiske hos dit nuværende selskab og sørger for at flytte dit nummer over til os. Hvis du skulle være i binding hos dit nuværende selskab, så flytter vi selvfølgelig først nummeret, når du er ude af binding. På den måde slipper du for dobbelte regninger.

Vælger du i stedet et nyt telefonnummer skal du selv opsige dit mobilabonnement hos din nuværende udbyder.