Mobil med lynhurtigt netværk

Mobil efter dit behov

Vælg den mobilpakker som passer bedst til dig, om du så ringer meget, sms’er meget, streamer meget eller alle delene.
Valget er dit. Hvad passer dig?

Vi bruger TDCs netværk, som flere gange er blevet kåret til det bedste, og du har selvfølgelig mulighed for lynhurtig 5G hastighed.

99 kr. pr. måned

Du får:
  • Gratis oprettelse
  • Fri tale
  • 30 GB data
  • 11 GB data i EU
  • for kun 29 kr./md.
  • Gratis adgang til KlubVelkommen

119 kr. pr. måned

Du får:
  • Gratis oprettelse
  • Fri tale
  • 60 GB data
  • 13 GB data i EU
  • for kun 29 kr./md.
  • Gratis adgang til KlubVelkommen

199 kr. pr. måned

Du får:
  • Gratis oprettelse
  • Fri tale
  • 1.000 GB data
  • 21,5 GB data i EU
  • inkl. i abonnement
  • Gratis adgang til KlubVelkommen

Opladning med grøn strøm?
Hos Velkommen får du 100% certificeret grøn strøm fra bæredygtige kilder. Læs mere her.

Her skiller vi os ud

Derfor skal du vælge Velkommen

Gratis adgang til KlubVelkommen

Som kunde hos Velkommen får du ikke bare en god pris på dit mobilabonnement – du får også gratis adgang til KlubVelkommen, hvor du finde et hav af gode tilbud og rabatter🤩 Find bl.a. til: Tivoli, H&M, Zalando, Hoteles.com, C More, Nextory, Podimo, Hello Fresh, Københavns Zoologiske Have, Legoland, Bonbon Land, Wolt, Jagger, BookBeat, Cellbes, Takeout, Daniel Wellington, Verisure og meget mere 💰

Derfor skal du vælge Velkommen

Enkelt og overskueligt

Udover attraktive mobilløsninger kan du også finde 100% certificeret grøn strøm og kvalitetsvarmepumper. Derudover tilbyder vi private ladestandere samt forsikringer og naturgas. Alle aftaler er inklusiv gratis adgang til yderligere besparelser i KlubVelkommen.
Kombiner og lav pakkeløsninger efter dit behov. Enkelt og overskueligt. Alt samlet ét sted.

Derfor skal du vælge Velkommen

Plads til tid og nærvær

Hos Velkommen bliver du en del af familien. Og en familie hjælper hinanden. For os er det vigtigt, at give dig personlig rådgivning og hjælp hvis nødvendigt.
For selvom meget af vores forretning drejer sig om tal og teknik, handler Velkommen om mennesker – og mennesker kræver tid og nærvær. Du skal føle dig velkommen. Velkommen i familien.

Lynhurtigt mobilnetværk

Velkommens mobilpakker bruger TDC NETs mobilnetværk, som flere gange er blevet kåret til det bedste i Danmark, og du har selvfølgelig mulighed for lynhurtig 5G hastighed.

Vi har et bredt udvalg af forskellige mobilpakker, så du kan vælge lige netop den, som passer bedst til dig. Om du så ringer meget, sms’er meget, streamer meget eller alle delene.

FAQ – Ofte stillede spørgsmål

 

Et af Danmarks bedste netværk
Med et mobilabonnement fra Velkommen er du sikret en god pris og en god dækning. Det eneste du skal tage stilling til, er hvor meget du snakker og surfer på nettet.

Velkommens mobilpakker bruger TDC NETs mobilnetværk, som flere gange er blevet kåret til det bedste i Danmark, og du har selvfølgelig mulighed for lynhurtig 5G hastighed.

Vi har et bredt udvalg af forskellige mobilpakker, så du kan vælge lige netop den, som passer bedst til dig. Om du så ringer meget, sms’er meget, streamer meget eller alle delene.

Mobilnetværk lynhurtigt TDC

 

Svaret er JA!

Du kan få adgang til det 5G-netværket i Danmark på stort set alle vores abonnementer. Det betyder, at du nu kan opleve endnu hurtigere og mere stabilt internet på din mobil.

5G er inkluderet i prisen i nogle af vores abonnementer – alternativt kan det tilkøbes for kun 29 kr. / md.

Vær opmærksom på om din enhed kan benytte sig af 5G-netværket.

 

Svaret er Ja! På næsten alle vores abonnementer kan du få dette. 

Du kan få op til tre ekstra SIM-kort til dit abonnement, som du eksempelvis kan bruge i en tablet eller bærbar pc. Du kan få datadelingskort til de fleste af vores abonnementer. Er du usikker på, om du kan få datadelingskort til dit abonnement, så skriv (kundeservice@velkommen.dk) eller ring til os, så hjælper vi dig med svaret.

Det koster kun 29 kr. / md.

 

Svaret er JA!

Nogle gange kan det faktisk være en fordel at fortage Wi-Fi opkald. Bor du måske langt ude på landet, i en skov eller et helt tredje sted, hvor forbindelsen kan være lidt dårlig, så kan Wi-Fi opkald i det flest tilfælde hjælpe dig med at løse den udfordring. Med WiFi opkald får du nemlig adgang til et bedre og mere stabilt signal, når du snakker i telefon – helt uden det koster ekstra. WiFi opkald bliver nemlig takseret på nøjagtig samme måde som helt normale opkald fra mobiltelefonen.

Dette er gratis i vores abonnementer, og du får det altså for 0 kr. /md

 

Valget af mobilabonnement afhænger af dit behov og dit månedlige forbrug. Med et mobilabonnement fra Velkommen, kan du snakke i telefon lige så tosset du vil – der er nemlig fri tale inkluderet i alle vores mobilabonnementer. Der er altid gratis oprettelse på mobilabonnementer fra Velkommen – og så er du ovenikøbet sikret et netværk, der dækker hele Danmark – uanset hvor i landet du bor.

Valget af vores mobilabonnementer afhænger af dit månedlige dataforbrug i både Danmark og i EU. Hos os kan du vælge mange forskellige mobilabonnementer, hvor data kun bruges i både Danmark og EU. Din opgave er at vurdere hvor meget du streamer, surfer eller noget helt tredje.

Er du i tvivl om hvor meget GB data du bruger om måneden? Det kan du heldigvis nemt og enkelt selv gå ind og tjekke i din smartphones indstillinger. Det du skal gøre er:

  • Har du en Iphone skal du følge trinene: Indstillinger → Mobil → Forbrug af mobildata.
  • Har du i stedet en Android telefon skal du følge trinene: Indstillinger → Dataforbrug.

Når du befinder dig herinde, har du både mulighed for at se dit månedlige dataforbrug, men du kan også sætte en begrænsning på dit dataforbrug.

Hvis dine behov og dit forbrug ændrer sig af forskellige årsager, kan du heldigvis altid skifte mobilabonnement nemt, enkelt og ganske gratis. Dette gør du i vores selvbetjening.

Hos Velkommen er det nemt og enkelt at vælge det mobilabonnement, der passer til lige præcis dig.

 

Når du vælger af beholde dit telefonnummer og flytte det til os, så klarer vi det praktiske hos dit nuværende selskab. Hvis du skulle være i binding hos dit nuværende selskab, så flytter vi selvfølgelig først nummeret, når du er ude af binding. På den måde slipper du for dobbelte regninger.

Vælger du i stedet et nyt telefonnummer skal du selv opsige dit mobilabonnement hos din nuværende udbyder.

 

Svaret er JA!

Når du bestiller et mobilabonnement hos Velkommen, kan du til en hver tid beholde dit nuværende telefonnummer. Når du har klikket på ”bestil”, kan du krydse af om du ønsker et nyt mobilnummer eller beholde dit nuværende nummer.

Når du vælger af beholde dit telefonnummer og flytte det til os, så klarer vi det praktiske hos dit nuværende selskab og sørger for at flytte dit nummer over til os. Hvis du skulle være i binding hos dit nuværende selskab, så flytter vi selvfølgelig først nummeret, når du er ude af binding. På den måde slipper du for dobbelte regninger.

Vælger du i stedet et nyt telefonnummer skal du selv opsige dit mobilabonnement hos din nuværende udbyder.

 

Dette er et udtryk for mindsteprisen i bindingsperioden.

Mindsteprisen er udgifterne forbundet med dit abonnement, mens bindingsperioden er 6 måneder, hvor du er bundet til dit givne abonnement.

 

Det er nemt, enkelt og hurtigt at få et mobilabonnement hos Velkommen. Du skal blot klikke på ”bestil” ved det mobilabonnement, der passer bedst til dit behov. Når du klikker ”bestil”, er du kun et par enkelte trin fra et nyt mobilabonnement – for eksempel skal du vælge om du vil have et nyt mobilnummer, eller om du vil flytte dit nuværende mobilnummer over til Velkommen. Det tager ikke meget mere end 2 minutter, og herefter klarer vi resten for for dig. Det bliver ikke meget nemmere.

Som kunde hos Velkommen får du adgang til vores selvbetjening, hvor du kan få et komplet overblik over dit mobilabonnement og meget mere.

 

Det afhænger af, om du har valgt at flytte dit nummer over til os, eller om du har oprettet et nyt nummer.

Hvis du har flyttet dit nummer til os, tager vi kontakt til dit gamle selskab og sørger for, at nummeret bliver flyttet over samt, at dit gamle abonnement bliver opsagt.

Hvis der skulle være binding tilbage på dit nuværende abonnement, så venter vi med at flytte dig, til bindingen er slut. På den måde undgår du dobbelte regninger. Hvis du ønsker, kan vi dog godt tvinge din flytning igennem.

Hvis du køber et abonnement hos os med et nyt nummer, så skal du selv sørge for at opsige din gamle aftale. Dette skyldes, at vi ikke kan tage kontakt på dine vegne, når der ikke sker en nummerflytning. Du kan typisk opsige dit abonnement på din nuværende udbyders hjemmeside, eller ved at ringe til deres kundeservice. Man har typisk 30 dages opsigelse hos de fleste teleselskaber.

 

Vi afsender dit SIM-kort få hverdage efter, at vi har modtaget din bestilling. Du vil modtage en SMS, når skiftet til os er ved at gå igennem og du skal udskifte SIM-kortet i din telefon.

Hvor længe der går før du skal tage dit nye SIM-kort i brug, afhænger af tidspunktet hvor din aftale hos dit gamle selskab ophører. Dette kan variere alt efter opsigelsesperioden og binding hos dit gamle selskab.

 

Upload af billeder på sociale medier
De fleste danskere elsker at dele deres hverdag med sine venner og bekendte – og det gør vi især i form af billeder fra vores hverdag. Du bruger ca. 2 MB på at uploade et billede på sociale medier. Det svarer til ca. 500 billeder pr. GB. Med 30 GB data kan du f.eks. uploade hele 15.000 billeder på dine sociale platforme.

Streaming af musik
Vi danskere elsker at streame musik. En af de mest anvendte musiktjeneste i Danmark er Spotify. Når du streamer musik – f.eks. på Spotify, bruger du omtrent 320 MB data i timen. Med 30 GB data kan du f.eks. lytte til din yndlings musik i cirka 96 timer hver måned – eller ca. 3 timer om dagen.

Streaming af film og serier
Netflix er blevet en populær streamingtjeneste blandt danskerne. Hvis du streamer en times Netflix bruger du ca. 1 GB data. Med 80 GB data kan du f.eks. streame serier og film på Netflix i omkring 80 timer.

Mobilpriser

Alle priser er i DKK og inkl. moms. Der tages for­be­hold for pris­ændrin­ger og skrivefejl.