Hvorfor er min nummerflytning blevet afvist?

Opdateret 14/01/2020

De mest normale grunde, til at en nummerflytning bliver afvist, er skitseret herunder. Hvis du vil undgå, at din nummerflytning bliver afvist, skal du sikre dig, at ingen af nedenstående forhold gør sig gældende.

- Det oplyste simkortnummer/icc-nummer er forkert. Kontakt din udbyder og få det rigtige.

- Det er ikke den samme person som ejer nummeret og som har skrevet under på fuldmagten.

- Dit telefonnummer er opsagt hos din nuværende udbyder.

- Der er allerede en flytning af nummeret i gang til et andet teleselskab.

- Der er et ejerskifte af nummeret i gang.

- Dit telefonnummer er lukket på grund af udestående regninger.

Velkommen påtager sig ikke ansvar for tab af mobilnummer, hvis årsagen skyldes tredjepart herunder afgivende teleselskab.

Technician Assistance

Dedikeret service

Du kan altid kontakte Velkommens kunde­service og få hjælp til din for­bin­delse.