Hvordan opsiger jeg mit mobilabonnement?

Opdateret 14/01/2020

Hvis du ønsker at opsige dit mobilabonnement, kan du gøre det på én af følgende måder:

1. Du kan sende en skriftlig opsigelse. Det er vigtigt, at du oplyser din nuværende postadresse, navn samt mobilnummer. Send den skriftlige opsigelse til vores postadresse.

2. Du kan ringe til kundeservice. Du kan opsige dit abonnement ved at ringe til kundeservice på 70807800


Ved opsigelse lukker vi dit nummer med det samme. Dog går der ca. 30 dage inden din Velkommen saldo er endeligt opgjort. Det skyldes, at opdateringen af forbrug, specielt i udlandet, kan være forsinket.

Når din konto er endeligt opgjort, modtager du en bekræftelse pr. e-mail. Eventuelt tilgodehavende vil blive udbetalt via bankoverførsel.

Technician Assistance

Dedikeret service

Du kan altid kontakte Velkommens kunde­service og få hjælp til din for­bin­delse.