Dobbelt op på data!
Vores mobilpakker har vokseværk – og det er uden merpris.
Få dobbelt op på data i de 3 første måneder for 0 kr. oveni den normale mobilabonnementspris. Den ekstra data koster dig altså ikke yderligere.
Ekstra data – uden merpris!
Med mobilaftalen får du:
▶️ 120 GB data (Dobbelt op på data gælder i de 3 første måneder. Herefter 60 GB data/mdr.)
▶️ Fri tale.
▶️ 0 kr. i oprettelse.
▶️ 13 GB data i EU.
▶️ 5G for kun 29 kr./md.
▶️ Fri adgang til fordelsklubben KlubVelkommen.
▶️ Pris: 119 kr. om måneden
Vi bruger TDCs netværk, som flere gange er blevet kåret til det bedste.
Tilbuddet gælder til og med d. 31/12-22. Gælder kun for nye kunder, som ikke allerede er i en bindende aftaleperiode med et mobilprodukt fra Velkommen. Mindstepris i 6 måneder 714 kr. Bindingsperiode på 6 måneder (5 måneder + opsigelsesvarsel).
Se alle vores ‘dobbelt op på data’ mobilpakker her👇
Mobilpakke FRI/20
-
Dobbelt op på data gælder i de 3 første måneder. Herefter 20 GB data/mdr. -
-
-
-
-
-
Mobilpakke FRI/30
-
Dobbelt op på data gælder i de 3 første måneder. Herefter 30 GB data/mdr. -
-
-
-
-
-
Mobilpakke FRI/60
-
Dobbelt op på data gælder i de 3 første måneder. Herefter 60 GB data/mdr. -
-
-
-
-
-
Værd at vide
KlubVelkommen er skabt for, at du som Velkommen-kunde kan glæde dig over lidt mere og finde ekstra besparelser til hverdagen.
Med et produkt fra Velkommen får du fri adgang til KlubVelkommen og massevis af rabataftaler, eksklusive tilbud, konkurrencer, sparetips og brugbar info samt guides.
En forbrugersammenlignings-undersøgelse viser følgende besparelser med rabataftalerne i KlubVelkommen, som benytter Visma LogBuy‘s platform.
👉 En voksen kan årligt spare op til 11.000 kr.
👉 En familie (to vokse + to børn) kan årligt spare op til 17.000 kr.
Kilde til angivne besparelse finder du her.
Et af Danmarks bedste netværk
Med et mobilabonnement fra Velkommen er du sikret en god pris og en god dækning. Det eneste du skal tage stilling til, er hvor meget du snakker og surfer på nettet.
Velkommens mobilpakker bruger TDC NETs mobilnetværk, som flere gange er blevet kåret til det bedste i Danmark, og du har selvfølgelig mulighed for lynhurtig 5G hastighed.
Vi har et bredt udvalg af forskellige mobilpakker, så du kan vælge lige netop den, som passer bedst til dig. Om du så ringer meget, sms’er meget, streamer meget eller alle delene.
Svaret er JA!
Du kan få adgang til det 5G-netværket i Danmark på stort set alle vores abonnementer. Det betyder, at du nu kan opleve endnu hurtigere og mere stabilt internet på din mobil.
5G er inkluderet i prisen i nogle af vores abonnementer – alternativt kan det tilkøbes for kun 29 kr. / md.
Vær opmærksom på om din enhed kan benytte sig af 5G-netværket.
Svaret er Ja! På næsten alle vores abonnementer kan du få dette.
Du kan få op til tre ekstra SIM-kort til dit abonnement, som du eksempelvis kan bruge i en tablet eller bærbar pc. Du kan få datadelingskort til de fleste af vores abonnementer. Er du usikker på, om du kan få datadelingskort til dit abonnement, så skriv (kundeservice@velkommen.dk) eller ring til os, så hjælper vi dig med svaret.
Det koster kun 29 kr. / md.
Svaret er JA!
Nogle gange kan det faktisk være en fordel at fortage Wi-Fi opkald. Bor du måske langt ude på landet, i en skov eller et helt tredje sted, hvor forbindelsen kan være lidt dårlig, så kan Wi-Fi opkald i det flest tilfælde hjælpe dig med at løse den udfordring. Med WiFi opkald får du nemlig adgang til et bedre og mere stabilt signal, når du snakker i telefon – helt uden det koster ekstra. WiFi opkald bliver nemlig takseret på nøjagtig samme måde som helt normale opkald fra mobiltelefonen.
Wi-Fi opkald er derfor med i vores abonnementer, og du får det altså for 0 kr. /md
Valget af mobilabonnement afhænger af dit behov og dit månedlige forbrug. Med et mobilabonnement fra Velkommen, kan du snakke i telefon lige så tosset du vil – der er nemlig fri tale inkluderet i alle vores mobilabonnementer. Der er altid fri oprettelse på mobilabonnementer fra Velkommen – og så er du ovenikøbet sikret et netværk, der dækker hele Danmark – uanset hvor i landet du bor.
Valget af vores mobilabonnementer afhænger af dit månedlige dataforbrug i både Danmark og i EU. Hos os kan du vælge mange forskellige mobilabonnementer, hvor data kun bruges i både Danmark og EU. Din opgave er at vurdere hvor meget du streamer, surfer eller noget helt tredje.
Er du i tvivl om hvor meget GB data du bruger om måneden? Det kan du heldigvis nemt og enkelt selv gå ind og tjekke i din smartphones indstillinger. Det du skal gøre er:
- Har du en Iphone skal du følge trinene: Indstillinger → Mobil → Forbrug af mobildata.
- Har du i stedet en Android telefon skal du følge trinene: Indstillinger → Dataforbrug.
Når du befinder dig herinde, har du både mulighed for at se dit månedlige dataforbrug, men du kan også sætte en begrænsning på dit dataforbrug.
Hvis dine behov og dit forbrug ændrer sig af forskellige årsager, kan du heldigvis altid skifte mobilabonnement nemt, enkelt og uden merpris. Dette gør du i vores selvbetjening.
Hos Velkommen er det nemt og enkelt at vælge det mobilabonnement, der passer til lige præcis dig.
Når du vælger af beholde dit telefonnummer og flytte det til os, så klarer vi det praktiske hos dit nuværende selskab. Hvis du skulle være i binding hos dit nuværende selskab, så flytter vi selvfølgelig først nummeret, når du er ude af binding. På den måde slipper du for dobbelte regninger.
Vælger du i stedet et nyt telefonnummer skal du selv opsige dit mobilabonnement hos din nuværende udbyder.
Svaret er JA!
Når du bestiller et mobilabonnement hos Velkommen, kan du til en hver tid beholde dit nuværende telefonnummer. Når du har klikket på ”bestil”, kan du krydse af om du ønsker et nyt mobilnummer eller beholde dit nuværende nummer.
Når du vælger af beholde dit telefonnummer og flytte det til os, så klarer vi det praktiske hos dit nuværende selskab og sørger for at flytte dit nummer over til os. Hvis du skulle være i binding hos dit nuværende selskab, så flytter vi selvfølgelig først nummeret, når du er ude af binding. På den måde slipper du for dobbelte regninger.
Vælger du i stedet et nyt telefonnummer skal du selv opsige dit mobilabonnement hos din nuværende udbyder.
Dette er et udtryk for mindsteprisen i bindingsperioden.
Mindsteprisen er udgifterne forbundet med dit abonnement, mens bindingsperioden er 6 måneder, hvor du er bundet til dit givne abonnement.
Det er nemt, enkelt og hurtigt at få et mobilabonnement hos Velkommen. Du skal blot klikke på ”bestil” ved det mobilabonnement, der passer bedst til dit behov. Når du klikker ”bestil”, er du kun et par enkelte trin fra et nyt mobilabonnement – for eksempel skal du vælge om du vil have et nyt mobilnummer, eller om du vil flytte dit nuværende mobilnummer over til Velkommen. Det tager ikke meget mere end 2 minutter, og herefter klarer vi resten for for dig. Det bliver ikke meget nemmere.
Som kunde hos Velkommen får du adgang til vores selvbetjening, hvor du kan få et komplet overblik over dit mobilabonnement og meget mere.
Det afhænger af, om du har valgt at flytte dit nummer over til os, eller om du har oprettet et nyt nummer.
Hvis du har flyttet dit nummer til os, tager vi kontakt til dit gamle selskab og sørger for, at nummeret bliver flyttet over samt, at dit gamle abonnement bliver opsagt.
Hvis der skulle være binding tilbage på dit nuværende abonnement, så venter vi med at flytte dig, til bindingen er slut. På den måde undgår du dobbelte regninger. Hvis du ønsker, kan vi dog godt tvinge din flytning igennem.
Hvis du køber et abonnement hos os med et nyt nummer, så skal du selv sørge for at opsige din gamle aftale. Dette skyldes, at vi ikke kan tage kontakt på dine vegne, når der ikke sker en nummerflytning. Du kan typisk opsige dit abonnement på din nuværende udbyders hjemmeside, eller ved at ringe til deres kundeservice. Man har typisk 30 dages opsigelse hos de fleste teleselskaber.
Vi afsender dit SIM-kort få hverdage efter, at vi har modtaget din bestilling. Du vil modtage en SMS, når skiftet til os er ved at gå igennem og du skal udskifte SIM-kortet i din telefon.
Hvor længe der går før du skal tage dit nye SIM-kort i brug, afhænger af tidspunktet hvor din aftale hos dit gamle selskab ophører. Dette kan variere alt efter opsigelsesperioden og binding hos dit gamle selskab.
Upload af billeder på sociale medier
De fleste danskere elsker at dele deres hverdag med sine venner og bekendte – og det gør vi især i form af billeder fra vores hverdag. Du bruger ca. 2 MB på at uploade et billede på sociale medier. Det svarer til ca. 500 billeder pr. GB. Med 30 GB data kan du altså uploade 15.000 billeder på dine sociale platforme.
Streaming af musik
Vi danskere elsker at streame musik. En af de mest anvendte musiktjeneste i Danmark er Spotify. Når du streamer musik – f.eks. på Spotify, bruger du omtrent 320 MB data i timen. Med 30 GB data kan du altså lytte til din yndlings musik i 96 timer – eller ca. 3 timer om dagen.
Mobilpriser
Alle priser er i DKK og inkl. moms. Der tages forbehold for prisændringer og skrivefejl.
Yderligere priser og gebyrer
Priser | ||
Oprettelse | Inkl. simkort | 0,00 kr. |
Abonnement | Individuelt pr. måned | – |
Minutpris efterfølgende | Pr. påbegyndt minut udover inkluderede timer | 0,00 kr. |
Opkaldsafgift | Pr. opkald med/uden svar | 0,00 kr. |
Fri tale til Velkommen | Fri tale til andre Velkommen-kunder | 0,00 kr. |
Opkald i EU | Roaming i EU er inkluderet | 0,00 kr. |
Brug af data i EU | Data roaming i EU er inkluderet, dog er der rimelighedsgrænser for brug af data i EU. Individuelt pr. måned for abonnementtypen | – |
Tilvalg | ||
Datadeling | Pr. måned. 1 ekstra simkort til deling af data | 29,00 kr. |
20 GB ekstra data | Pr. måned | 29,00 kr. |
Andre priser | ||
Viderestilling | Pr. minut | 0,00 kr. |
Viderestilling telefonsvarer | Pr. minut til Telefonsvarer | 0,00 kr. |
Nyt simkort | Udskiftning af simkort | 99,00 kr. |
Tyverispærring | Inklusiv udskiftning af simkort | 49,00 kr. |
Spærringsgebyr | Ved manglende betaling | 100,00 kr. |
Guldnummer | Pris for et særligt godt nummer | 199,00 kr. |
Skift nummer | Ændring af dit nuværende nummer | 0,00 kr. |
Saldo-sms | (Sms saldo til 1919) | 0,00 kr. |
Refusionsgebyr | Administrationsgebyr ved opsigelse | 100,00 kr. |
Betalingsgebyrer Nets/BS | ||
Kortbetaling | Pr. kortbetaling | 0,00 kr. |
Regning via brev | Pr. regning sendt via brev | 49,00 kr. |
Betalingsservice (BS) | Du betaler ved at tilmelde dine regning fra Velkommen til Betalingsservice, du har efterfølgende mulighed for at ændre betalingsmetoden | 9,75 kr. |
Brug for hjælp?
Bliv ringet op og guidet til den bedste løsning